Перевізники, які обслуговують автобусні маршрути в м. Боярка та прилеглих населених пунктах, систематично порушують правила перевезення пасажирів (наприклад, про обов’язкову наявність кондуктора відповідно до підпункту 3 п. 31-1 Постанови КМ 812-2017-п: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/176-97-%D0%BF). Водії автобусів і маршрутних таксі часто не тільки байдуже ставляться до ПДР (перевищують швидкість, розмовляють по телефону під час руху, порушують маршрут), але й агресивно поводяться з пасажирами, які насмілюються робити їм зауваження.
На жаль, ця ситуація призводить не тільки до зниження якості обслуговування пасажирів, але й представляє відкриту загрозу їх здоров'ю та життю, прикладом чого може бути недавнє ДТП за участю мікроавтобуса 742-го маршруту та автобуса 720-го маршруту (https://news.liga.net/incidents/photo/v-boyarke-proizoshlo-krupnoe-dtp-26-postradavshih---foto).
З метою турботи про здоров'я й життя пасажирів, а також поліпшення якості перевезень і своєчасного запобігання порушень, вимагаємо створити систему громадського контролю над перевізниками у вигляді відповідного розділу на офіційному порталі Боярської міськради (https://mistoboyarka.gov.ua/), а також призначити відповідального за реалізацію даного проекту з числа співробітників Управління інфраструктурного розвитку та житлово-комунального господарства м. Боярка.
Дана система повинна включати в себе інтерфейс для збору і фіксації фактів порушень (фото, відео, опис). У завдання Управління інфраструктурного розвитку та житлово-комунального господарства повинна входити обробка зареєстрованих в системі порушень і на підставі їх — подача колективних скарг від імені Боярської міськради до відповідного департаменту КОДА, а також звітування перед громадою міста про виконану роботу.
Допомога та вирішення проблем користування сервісом